Vše pro krásné ruce

Kladete si otázku, jak vlastně funguje PoštovnéZDARMA.cz?

 


1. Jak to že je poštovné ZDARMA?

1.1 U drahého sortimentu není problém cenu za poštovné do ceny zboží započítat tak, aby to zákazník nepoznal. My ale nabízíme položky do tisícikoruny a téměř vždy pod pětset korun. Jak je to tedy možné?

 

1.2 Zasíláme zboží přímo od prvotních distributorů. V dnešní době snad už není veřejným tajemstvím, že veškerá spotřební elektronika a jiná droboť pochází z Číny nebo Taiwanu. Takže jsme se rozhodli, že nejvýhodněji vyjde zasílat zboží koncovým zákazníkům přímo z destinací jejich výroby.

 

1.3 Velká část ceny tedy zůstane ušetřena nákladů dovozců a velkoobchodníků. Cenu námi nabízeného zboží se snažíme vždy držet na úrovni konkurence a nejlépe ještě vždy o trochu níže.

 

1.4 Cenu poštovného jsme dokázali minimalizovat díky velkému počtu zásilek, které dodavatelé zasílájí našim zákazníkům. Důležitou zásadou v obchodním modelu nákupní galerie PoštovnéZDARMA.cz, kterou se beze zbytku řídíme, je to, že nepřičítáme cenu poštovného ke zboží, ale odečítáme z naší marže. Na první pohled se to může zdát nerozdílné. Ovšem porovnejte naše ceny s konkurencí a poznáte ten rozdíl.

 

1.4 Zásilka se zbožím tedy bude odeslána z Asie. Zákazník kromě delší dodací lhůty, která je obvykle 15-25 dnů(viz sekce Doprava), však nezaznamená jiný rozdíl. Zásilka je standardně doručena Českou poštou, popř. uložena k vyzvednutí.

 

 

2. Jak je to s reklamací?

 

2.1 Uvědomujeme si, že zasílat zboží na reklamaci zpět dodavateli do Asie vyjde běžného spotřebitele nepřiměřeně draho a hlavně to dlouho trvá.

 

2.2 Proto jsme se rozhodli zprostředkovat i vyřizování reklamací. Zákazník zahájí reklamaci vytvořením reklamačního tiketu. Poté od nás obdrží adresu, samozřejmě v ČR, kam zboží zašle a zbytek už vyřídíme, jako při nákupu v běžném e-shopu. Pro urychlení reklamačního řízení ve většině případů necháme dodavatele zaslat rovnou zboží nové.

 

2.3 Co když se např. ztratí zásilka při přepravě? V takovém případě bereme na sebe veškerou odpovědnost a na naše náklady necháme dodavatele zaslat zboží znovu.

 

 

3. Jak může zákazník za zboží platit?

 

3.1 Jak již z principu fungování nákupní galerie PoštovnéZDARMA.cz vyplývá, objednávku je možné platit bankovním převodem(resp. vkladem na BÚ), platební kartou nebo jinou online platební metodou.

 

3.2 Platba dobírkou z podstaty zaslání zboží z Asie možná není.

 

 

Máte-li jakékoliv jiné dotazy nebo připomínky ohledně toho jak funguje proces objednávky, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím  postovnezdarma.cz/zakaznicky-servis

 

 

Vyhledávání

Kontakt

Nehtová-pohotovost Kneslova 3
Brno-město
618 00
777 261 878